دنیای سنگ ها

سنگ های سبز: 7 سنگ سبز برای رشد، خرد و ثروت

سنگ های سبز: خواص درمانی، کاربردها و فواید

سنگ های سبز

سنگ های سبز نشان دهنده نوید یک زندگی پربار پر از فراوانی و آرامش است. رنگ سبز با ثروت و رفاه همراه است و

آنها را برای ارتقای تلاش های آینده شما مفید می کند.

  • یشم/Jade: رفاه و فراوانی را به خود جلب می کند.

  • اَونتورین/Aventurine: طلسم شانس شما در عشق، ثروت و همه زمینه های دیگر است.

  • مالاکیت/Malachite: دیدگاه شما را در مورد عشق و امور مالی تغییر می دهد تا بتوانید پتانسیل کامل خود را به فعلیت برسانید.

  • اوناکیت/Unakite: به شما این امکان را می دهد که همه چیزهایی را در زندگی خود ببینید که باید برای آنها سپاسگزار باشید.

  • سنگ خون/Bloodstone: شما را تشویق می‌کند که از جای خود بلند شوید و با یک موج انرژی حمایت‌کننده حرکت کنید.

  • اِپیدوت/Epidote: شما را در پردازش و رها کردن درد عاطفی ناشی از خیانت راهنمایی می کند.

  • آمازونیت/Amazonite: امید و خوش بینی را فراهم می کند تا بهترین ها را در افراد و موقعیت ها ببینید.

مزایای سنگ های سبز

روح شما مثل باغ است. باید به آن توجه کنید تا رشد کند. این بدان معناست که روح خود را با انرژی مورد نیاز برای دنبال کردن تجربیات جدید و جذب فرصت ها تغذیه کنید. اگر زمانی احساس می کنید که باغ شما بیشتر به یک بیابان تبدیل شده است، جایی که شادی و الهام در آن اندک است، باید فضای روح خود را با سنگ های سبز دوباره تقویت کنید.

سبز رنگ فراوانی است. این غنای زندگی را به همراه دارد که به شما کمک می کند انرژی فراوانی را هدایت کنید.

با اتصال به یک سنگ سبز، روح خود را با رشد جدید و شروعی تازه القا کنید. اعتقاد بر این است که این سنگ های قیمتی سبز به شما کمک می کنند تا احساسات خود را متعادل کنید و شما را به درس های قلب خود بیدار کنید.

اجازه دهید انرژی سنگ‌های قیمتی سبز روح شما را با موجی از انرژی نیروی حیاتی در طبیعتی که می‌خواهد غوطه‌ور کند. این انرژی تخلیه شده شما را بازیابی می کند و به شما کمک می کند تا احساس شادابی، آرامش، سرشار از سلامتی و خردمندی داشته باشید.

آنها همچنین به طور سنتی برای جذب ثروت، رفاه و پول استفاده می شوند، به همین دلیل است که یشم سبز به عنوان یک سنگ مقدس در آسیا بسیار ارزشمند است.

بیایید به 7 مورد از قدرتمندترین و محبوب ترین سنگ های سبز بپردازیم! یشم سبز، آونتورین، مالاکیت و  تنها تعدادی از سنگ های قیمتی سبز مورد علاقه ما هستند.

یشم سبز

یشم سبز

یشم سبز تقویت کننده عقل از شما در برابر آسیب محافظت می کند و به زندگی شما خوش شانس می بخشد. دستبند پانترز و دستبند طبیعت از یشم سبز ساخته شده است که استایل جدید و خاصی دارد. گفته می‌شود که سنگ‌های یشم برای مشکلات شما پاسخ می‌دهند، بنابراین زمانی که به راه‌حل نیاز دارید، آن‌ها را نگه دارید. مراقبه کنید و این سنگ های سبز را بپوشید تا آرامش و خرد درونی را به ارمغان بیاورید. از سنگ های یشم در شبکه کریستالی ثروت خود یا برای درمان چاکرای قلب استفاده کنید. گفته می شود که دادن سنگ یشم به کودک سلامت، ثروت و طول عمر او را در طول زندگی به ارمغان می آورد.

اَونتورین

اَونتورین

اَونتورین خوش شانس به شما کمک می کند تا نیت خود را متمرکز کنید. گفته می‌شود که سنگ اَونتورین از همه کریستال‌ها خوش‌شانس‌تر است، مخصوصاً برای مسائل ثروت. به عنوان سنگ فرصت، اعتقاد بر این است که برای افزایش علاقه شما در رقابت‌ها و شرایطی که نمی‌توانید نتیجه را کنترل کنید، بسیار قدرتمند است – این باعث شده است که آن را در میان قماربازان و هر کسی که به دنبال افزایش شانس برنده شدن است، محبوب کند. گفته می شود که قرار دادن این کریستال ها در اطراف خود هنگام امتحان به کاهش استرس و آرامش اعصاب شما کمک می کند. سنگ های ماجراجویانه را در نزدیکی خود نگه دارید تا هنگام شرکت در مسابقات یا رویدادهای ورزشی از “انرژی برنده” آنها بهره مند شوید. با این سنگ های شفابخش مراقبه کنید تا شما را به راهنمای روح خود نزدیک کنید.

مالاکیت

مالاکیت

سنگ مالاکیت چاکرای قلب را تسکین می دهد و آرامش و انرژی های دگرگون کننده را به ارمغان می آورد. گفته می‌شود که سنگ‌های مالاکیت ذهن را متعادل می‌کنند و احساس پراکندگی و عدم تمرکز را تسکین می‌دهند. اعتقاد بر این است که برای هر کسی که دارای ADD، ADHD یا هر اختلالی است که مانع از توانایی تمرکز شما می شود، مفید است. هنگامی که به انگیزه ای برای تکمیل لیست کارها یا کار خاصی نیاز دارید، مالاکیت را در نزدیکی خود نگه دارید. یک سنگ مالاکیت را روی قلب خود قرار دهید تا به بهبود زخم های عاطفی کمک کند. همچنین گفته می شود که مالاکیت به عنوان کریستال عشق برتر برای مردان است، درست مانند رز کوارتز برای زنان.

دستبند اوناکیت

اوناکیت

این سنگ خالدار زیبا به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را در زندگی خود ببینید که باید از آنها سپاسگزار باشید. وقتی با سنگ اوناکیت مدیتیشن می‌کنید، این سنگ انرژی شما را با ارتعاشات قدرتمند اما ملایمی القا می‌کند که به شما کمک می‌کند گذشته را رها کنید تا بتوانید به جای گم شدن در بزرگراهی از خاطرات قدیمی، با نیروی حماسی به جلو بروید. هنگامی که خاطرات دردناک ابرهای بارانی را در پیش بینی احساسی شما قرار می دهند، از معنای اوناکیت استفاده کنید تا روزهای آفتابی و شب های صاف را در افق نگه دارید.

سنگ خون

سنگ خون

توانمندسازی سنگ خون شما را تشویق می‌کند که از جای خود بلند شوید و با یک موج انرژی حمایتی حرکت کنید. همچنین با پیوند دادن ما به عناصر حیات بخش زمین به ما در چالش های پیش رو کمک می کند. این به ویژه اگر از آن دسته افرادی هستید که به جای حضور در لحظه، پنج قدم از قبل فکر می کنند، مفید است. ذهن خود با اثرات تثبیت کننده خواص سنگ خون آرام کنید، این سنگ با رفع انسدادهای عاطفی و پاکسازی چاکرای ریشه، مرکز اصلی انرژی بدن، ما را به زمان حال بازمی گرداند. اگر به نظر می رسد همه چیز اشتباه پیش می رود، با سنگ مدیتیشن کنید و در عین حال این تاکید را به خودتان بگویید: “من از همه چالش ها استقبال می کنم و بر آنها غلبه خواهم کرد.” آرام با سنگ خون بنشینید و در حالی که این مانترا الهام بخش را تکرار می کنید، عمیق به آن خیره شوید.

اِپیدوت

اِپیدوت

این سنگ سبز روشن شما را در پردازش و رها کردن درد عاطفی ناشی از خیانت راهنمایی می کند. وقتی به شما خیانت شده است، بحث درباره احساساتتان، حتی با خانواده و نزدیکترین دوستانتان، دشوار است. ممکن است از اینکه به خود اجازه گمراه شدن داده اید، خجالت زده یا خجالت بکشید. این زمان استفاده از اِپیدوت است. باهاش ​​صحبت کن صحبت کردن در مورد آسیب خود با سنگ خود به رها شدن از احساسات سمی کمک می کند. اِپیدوت می تواند به شما کمک کند تا با اذعان به درد، تجربه دردناک را پشت سر بگذارید. مانند یک اسفنج عمل می کند، خشم، رنجش، رنجش، سردرگمی، ناامیدی و ناامیدی را جذب می کند. اِپیدوت به شما یادآوری می کند که دیگر به خیانت قدیمی توجه نکنید. زمان حرکت به جلو است.

اِپیدوت به جای نگه داشتن موانع محافظتی در اطراف قلب شما را تشویق می کند که شروع به شکستن آنها کنید تا بتوانید خود را برای عشق و ارتباط با دیگران باز کنید. کار با اِپیدوت به شما این قدرت را می دهد که با خیانت روبرو شوید تا دیگر قدرتی بر شما نداشته باشد. این به شما کمک می کند به جایی برسید که آماده باشید دیوارهای اطراف قلب خود را خراب کنید و شروع به بازسازی توانایی اعتماد خود کنید.

آمازونیت

آمازونیت

این سنگ شاد و با حال و هوای خوب امید و خوش بینی را ایجاد می کند تا بهترین ها را در افراد و موقعیت ها ببینید. معنای کریستالی آمازونیت از چاکرای قلب و انرژی آب می آید. از طریق ارتباط با این سنگ، می توانید رویکردی روان و منعطف مشابه را در آغوش بگیرید که می تواند شما را در تمام جنبه های زندگی به جلو سوق دهد.

سنگ آمازونیت که به عنوان سنگ “امید” شناخته می شود، یک ابزار تجلی عالی است. این سنگ با در آغوش گرفتن انرژی سیال آب، شما را راهنمایی می کند تا بر موانع، موانع و چالش هایی که در طول سفر زندگی شما ظاهر می شوند، غلبه کنید. با از بین بردن ترس ها، تردیدها و نگرانی ها و جایگزینی انرژی ارتعاشی پایین با مثبت، خوش بینی و امید نمایان میشود. به این ترتیب، سنگ آمازونیت شما به عنوان ابزاری عمل می کند که به شما کمک می کند دیدگاه خود را تغییر دهید و زمانی که احساس می کنید گیر افتاده اید یا نزدیک به تسلیم هستید، فیلمنامه را تغییر دهید.

دستبند های سبز رنگ گلکسی آرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *