دنیای سنگ ها

رز کوارتز: معنی و خواص درمانی

رز کوارتز

 

رز کوارتز: معنی و خواص درمانی این سنگ صورتی زیبا

رز کوارتز

یکی از رایج ترین کوارتزها و یکی از زیباترین آنها، رز کوارتز است. سنگ رز کوارتز انتخاب فوق العاده ای برای اضافه کردن به کلکسیون هر عاشق سنگی است. رز کوارتز چه به شکل تراش نخورده و چه صیقل داده شده فوق العاده خاص و خوش انرژی است.

در مورد این کوارتز محبوب، خواص آن، نحوه مراقبت از آن در این مقاله بیشتر بدانید.

به نظر می‌رسد رنگ رز کوارتز، دل همه را به خود جلب می‌کند. چیزی در مورد این سنگ نرم و زنانه وجود دارد که از عشق خالص بیرون می زند. تعجبی ندارد که معنای رز کوارتز عشق جهانی است. در اینجا سنگ هایی وجود دارد که دارای خواص درمانی است، چنان آغشته به هماهنگی و لطیف است که همیشه آن را نزدیک خود می خواهید، یا حداقل در جایی که می توانید بارها و بارها به آن مراجعه کنید.

〈 رز کوارتز به معنای عشق و شفقت است 〉

رز کوارتز

رز کوارتز

رز کوارتز دارای یک سیستم کریستالی شش ضلعی است که معمولاً با رنگ صورتی کم رنگ شفاف یافت می شود، این سنگ صورتی دلربا از زیباترین سنگ های قیمتی می باشد. به دلیل رنگ صورتی کمرنگ، حسی زنانه دارد و در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است.

اولین بار هزاران سال پیش توسط آشوری ها در منطقه ای در حدود 800 سال قبل از میلاد به جواهر ساخته شد. تمدن های زیادی استفاده از آن را ثبت کرده اند، از جمله یونانی ها، مصری ها و حتی رومی ها.

گاهی اوقات افراد سوال می پرسند که چقدر این سنگ نادر است. در واقع، این یکی از فراوان ترین انواع مواد معدنی است که در زمین ما یافت می شود. معادن رز کوارتز به صورت تجاری در مکان‌هایی مانند برزیل، آلمان، نامیبیا، آفریقای جنوبی و ماداگاسکار استخراج می‌شود.

از آنجایی که بسیار فراوان است، قیمت این جواهرات معمولاً بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید به راحتی سنگ را به مجموعه خود اضافه کنید و آن را به خوبی با سبک های مختلف جواهرات هماهنگ کنید. گوشواره، گردنبند و دستبند رایج ترین هستند. این قرارگیری بر روی بدن یک فرد باعث می شود تا بیشترین خواص درمانی را داشته باشد.

معنی رز کوارتز چیست؟

رز کوارتز،سنگ عشق

 

کوارتز صورتی به معنای عشق و شفقت است. رز کوارتز سنگی است که به دلیل خواص عشقی جهانی و توانایی آن در شفای بسیاری از چیزهای مختلف، باید همیشه در کنار خود داشته باشید.

اگر نمی توانید آن را نزدیک نگه دارید، ایده خوبی است که آن را در جایی داشته باشید که به راحتی در دسترس باشد و به شما امکان دهد اغلب به آن مراجعه کنید. در حالی که بسیاری بر این باورند که این عشق صرفاً به عشق عاشقانه مرتبط است، در واقع به انواع عشق، از مراقبت از خود گرفته تا پیوندهای خانوادگی، تا روابط بین شرکا و همسران مربوط می شود.

خواص درمانی رز کوارتز معمولاً به شادی، فراوانی، عشق و همچنین انرژی وابسته است. رز کوارتز می تواند از حملات قلبی جلوگیری کند. با توسعه و بهبود سیستم گردش خون، به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که عضلات شما می توانند قوی و تا حد ممکن صاف باشند.

در طول تاریخ، سوابقی مبنی بر استفاده مادران از رز کوارتز در دوران بارداری وجود دارد. مردم می گویند که کریستال صورتی قادر است از نوزاد متولد نشده و همچنین مادر در طول 9 ماه بارداری محافظت کند.

رز کوارتز به دلیل انرژی قوی زنانه به جریان آزادانه انرژی عشق کمک می کند و همچنین به ایجاد پیوندهای فوق العاده قوی بین مادر و فرزندش معروف است.

در بسیاری از نقاط جهان از آن به عنوان سنگ قلب یاد می شود، نامی مناسب برای سنگی با خواص درمانی که به شدت با قلب مرتبط است. می توان از رز کوارتز برای کمک به بهبودی تروما یا سایر زخم های عاطفی استفاده کرد. برای کسانی که دوست دارند عشق بخش بزرگی از زندگی آنها باشد، این سنگ می تواند کمک کند. رز کوارتز می تواند تمرکز بر عشق رمانتیک باشد، اما می تواند اشکال دیگری از عشق مانند شفقت و دوستی نیز باشد.

 

چگونه از رز کوارتز استفاده کنیم؟

سنگ رز کوارتز با چاکرای گلو و همچنین چاکرای قلب مرتبط است. این سنگ بخشی از زودیاک ثور و ترازو است و ارتباط عمیقی با سیاره زهره دارد. دارای عدد ارتعاش 7 می باشد.

آن را به شکل جواهرات، مانند گردنبند، دستبند بپوشید. می توانید آن را در جیب یا کیف خود حمل کنید، که به شما امکان می دهد در صورت نیاز آن را لمس کرده و حتی در دست بگیرید. همچنین آن را به محیط زندگی خود بیاورید، احتمالاً آن را روی میز خود یا کنار تخت خود قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد که همیشه یادآوری کنید که عشق در اطراف شماست و در محیط شماست. خود را با قدرت های آن هماهنگ کنید. این به شما امکان می دهد عشق را به فضای خود جذب کنید.

 

رز کوارتز

 

حرف پایانی

رز کوارتز برای کسانی که می خواهند چاکرا قلب خود را به تعادل برسانند،معجزه می کند. رز کوارتز سنگی است که شفقت عمیق، هنر مادر بودن و هماهنگی که شفا می تواند به ارمغان بیاورد را می آموزد. چاکرای قلب یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای همسو شدن است، جایی که یاد می‌گیریم به دنیا اعتماد کنیم، ببخشیم و با تمام شکوه و عظمت کمیابش دریافت کنیم.

آیا در زندگی خود به انرژی بیشتری از عشق نیاز دارید؟ آیا حاضرید آن احساسات منفی را از خود دور کنید و به تعظیم کوپید یا طلسم اروس بله بگویید؟ نظرات خود را در مورد سنگ رز کوارتز در نظرات به اشتراک بگذارید.

رز کوارتز

دستبند های دستساز ساخته شده با سنگ رز کوارتز برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *