دنیای سنگ ها

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

سنگ های شانس

 

همه به یک سنگ خوش شانسی نیاز دارند، هیچکس در دنیا نیست که نخواهد خوش شانس باشد! ساده ترین راه برای یافتن شانس، استفاده از سنگ های طبیعی است. سنگ های قیمتی حامل انرژی زنده هستند و هر کدام دارای خواص متافیزیکی و درمانی متفاوتی هستند. شانس به طور کلی بخشی از انرژی بسیاری از سنگ ها است و سنگ ها را به جذابیت ایده آل برای خوش شانسی تبدیل می کند.

آیا می خواهید در مورد بهترین سنگ ها برای شانس و موفقیت بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید!

 

سنگ های شانس

 

زندگی پر از فراز و نشیب است، به همین دلیل است که سنگ های شانس برای هر مجموعه سنگی ضروری است. وقتی سنگ هایی را که خوش شانسی را به ارمغان می‌آورند را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهید، از اینکه چگونه ارتعاشات ظریف و در عین حال قدرتمند سنگ های شانس می‌توانند زندگی شما را متحول کنند، شگفت‌زده خواهید شد. تغییر دهنده واقعی بازی در اثربخشی یک سنگ شانس، تعیین یک هدف است. درست مانند کوارتز و توانایی آن در برنامه ریزی، سنگ هایشانس را می توان با عمیق ترین خواسته ها و هدف های خود برنامه ریزی کرد. سنگ ها برای نشان دادن خوش شانسی بخش مهمی از سفر هر کس به سمت پیروزی، موفقیت و فراوانی هستن.

 

سنگ های شانس

 

بنابراین وقتی سنگ خود را با نیت مثبت برنامه ریزی می کنید، با تقویت افکاری که به جهان می فرستید کار می کند. به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که نمی توانید انرژی را ببینید به این معنی نیست که وجود ندارد. به هر حال، ما نمی‌توانیم هوا را ببینیم، اما می‌دانیم که وجود دارد – در واقع، ما نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم!

 

سنگ های شانس

 

افکار نیروی قدرتمندی هستند. اگر دائماً روی چیزهایی که ندارید تمرکز کنید، انرژی شما در حالت کمبود باقی می ماند. وقتی افکارتان حول چیزهای کم شما متمرکز می شود، نمی توانید خوشحال باشید. و وقتی در چنین سطح منفی و پایینی ارتعاش می کنید، نمی توانید احتمالات را جذب کنید. فکر کردن در مورد نعمت‌های خود و فرصت‌هایی که برای کشف رشد جدید دارید، به شما کمک می‌کند تا غنای زندگی را در خود بپرورانید. و بیرون دادن آن انرژی اغلب آن را به سمت شما جذب می کند.

 

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

 

جواهرات طبیعی زمین، سنگ های شفابخش، انرژی های خوش شانسی فوق العاده ای ایجاد می کنند. آنها نه تنها از نظر زیبایی شناسی خیره کننده هستند، بلکه دارای انرژی ارتعاشی ملایم و محکمی هستند. وقتی با این انرژی‌های مثبت ارتباط برقرار می‌کنید، به تعادل ذهن/بدن/روحتان کمک می‌کند و به شما قدرت و شهامت می‌دهد تا رویاهایتان را دنبال کنید. کنترل زندگی و رویارویی با ترس‌هایتان به شجاعت واقعی نیاز دارد، به همین دلیل است که سنگ های شانس می‌توانند در سختی های زندگی منبع آرامش شما باشند.

 

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

 

سنگ های شانس زیادی وجود دارد که برخی از آنها محبوب تر و شناخته شده تر از دیگران هستند. هنگام انتخاب سنگ های شانس خود، اغلب می خواهید چندین مورد را آزمایش کنید و ببینید کدام یک بیشترین شانس را برای شما به ارمغان می آورد. این برای هر فردی متفاوت خواهد بود و همچنین به موقعیتی که می خواهید شانس بیاورید بستگی دارد.

در اینجا یک راهنمای متخصص سریع وجود دارد که به شما کمک می کند سنگ های خود را برای موفقیت انتخاب کنید.

 

سنگ های شانس برای قدرت و محافظت

 

سنگ های شانس برای قدرت و محافظت

 

اگر در حفاظت به دنبال شانس هستید، عقیق سنگ شانس شماست! این سنگ قیمتی است که همه باید همیشه برای محافظت با خود داشته باشند. یکی از قدیمی ترین سنگ های قیمتی ثبت شده در تاریخ است. در تمدن‌های باستانی، سنگ‌های عقیق را اغلب بر روی سینه‌های جنگجویان می‌گذاشتند تا قدرت، حفاظت و پیروزی را در جنگ به ارمغان بیاورند. چرا؟ زیرا قرن ها و قرن ها اعتقاد بر این بود که انواع عقیق ها سنگ هایی هستند که برای پوشنده خود خوش شانسی می آورند. چرا چیزی را تغییر دهید که کار می کند!

 

سنگ هایی برای موفقیت در تجارت و کسب و کار

 

سنگ هایی برای موفقیت در تجارت

 

اگر به دنبال شانس در تجارت هستید، سیترین و مالاکیت سنگ های شانس شما هستند! سیترین به عنوان “سنگ تاجر خوش شانس” شناخته می شود. این یک سنگ قدرتمند برای رفاه و پول است. اگر در هر نوع فروش هستید، سنگ سیترین را در کشوی نقدی خود قرار دهید و نتیجه را تجربه کنید. گفته می شود که مالاکیت از شما در برابر بدبختی و همچنین انجمن های تجاری نامطلوب محافظت می کند و می تواند برای موفقیت در تجارت استفاده شود.

اگر به دنبال شانس در حرفه خود هستید، گارنت سنگ شانس شماست! گارنت یک سنگ قیمتی قدرتمند برای موفقیت شغلی است، روابط تجاری را تشویق می کند و میل دیگران را برای همکاری با شما تحریک می کند. هنگامی که به دنبال پیشرفت در حرفه خود هستید، گارنت را با خود حمل کنید. از آنجا که گارنت همچنین سنگی برای محافظت و خوش شانسی است، نه تنها به موفقیت کمک می کند، بلکه هر آسیبی را نیز از بین می برد.

 

اَونتورین به عنوان سنگ شانس شناخته می شود

 

اگر در زندگی به شانس نیاز دارید، در اسرع وقت سنگ اَونتورین را تهییه کنید! اَونتورین به عنوان سنگ شانس شناخته می شود. گفته می شود که این یکی از قوی ترین سنگ ها برای خوش شانسی و ثروت است و اعتقاد بر این است که شانس شما را برای برنده شدن افزایش می دهد – به خصوص در شرایطی که نتیجه از کنترل شما خارج است. اَونتورین سنگ مورد گلکسی از بین تمام سنگ ها برای انرژی خاص و شانس خوب است.

 

سنگ شانس و استقامت

 

سنگ شانس و استقامت

 

اگر مانند ورزشکاران به شانس در استقامت نیاز دارید، از سنگ خون استفاده کنید! گلادیاتورهای یونان باستان اغلب هنگام مبارزه برای محافظت و شانس، سنگ خون حمل می کردند. این به ایجاد یکپارچگی و تعادل برای افزایش استقامت و استقامت کمک می کند. اگر می خواهید طلسمی بپوشید که برای شما خوش شانسی باشد. سنگ خون، به شما امکان می دهد حالت ذهنی برنده خود را بپوشید و به بازی خود یک مزیت پر انرژی ببخشید.

 

سنگ هایی شانس برای رسیدن به رویاهای خود

 

سنگ هایی شانس برای رسیدن به رویاهای خود

 

اگر برای تحقق رویاهای خود به کمی شانس نیاز دارید، سنگ های آمازونیت را حمل کنید! آمازونیت اغلب “سنگ امید خوش شانس” نامیده می شود، زیرا گفته می شود برای تمام امیدها و رویاهای شما خوش شانس است. این کمک می کند تا وضوح و حقیقت را به قصد خود بیاورید و به شما قدرت می دهد و انگیزه می دهد تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. یک سنگ  آمازونیت را در کیف، جیب یا کوله پشتی خود حمل کنید و یک منشور سنگ آمازونیت را به خانه خود اضافه کنید تا محل زندگیتون رو پر از انرژی مثبت،خوش بینی، نشاط و سرشار از خوش شانسی نگه دارید.

 

سنگ های شانس برای عشق

 

سنگ های شانس برای عشق

 

اگر در عشق به شانس نیاز دارید، خواه برای جذب عشق باشد یا شانس در رابطه یا ازدواج، رز کوارتز می تواند به شما کمک کند! رز کوارتز سنگ عشق نهایی است که به باز کردن چاکرای قلب شما کمک می کند. این سنگ قوی ترین سنگ برای جذب عشق است، اما همچنین می تواند به افزایش آتش کمی به یک رابطه یا ازدواج فعلی کمک کند.

سنگ های دیگری که در مورد مسائل قلبی شانس می آورند عبارتند از مالاکیت، رودوکروزیت و آمتیست! اتاق خواب خود را پر کنید و جواهرات کریستالی بپوشید که از این جواهرات زرق و برق دار ساخته شده اند تا موفق شوید و از خود یک آهنربای عشق کامل بسازید. یکی از محبوب ترین ست های جواهرات کریستالی ما برای خوش شانسی عاشقانه،  دستبند پینکی است! که از رز کوارتز برزیل برای تقویت قدرت تجلی شما و تقویت انرژی سنگ های بخت و اقبال شما ساخته شده است.

 

سنگ های شانس برای بازیگران

 

سنگ های شانس برای بازیگران

 

برای بازیگران یا هنرپیشه‌هایی که نیاز به شانس دارند، سنگ‌های عقیق کارنلین و  جاسپر سرخ را با خود حمل کنید! عقیق کارنلین اعتماد به نفس را به ارمغان می آورد و استعدادهای پنهان را بیدار می کند. این سنگ فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید آن را در مصاحبه‌ها و تست‌ها بپوشید یا با خود حمل کنید. گفته می شود که جاسپر قرمز سنگ خوش شانسی برای بازیگران است زیرا به ایجاد ایده های خلاقانه کمک می کند. وقتی جاسپر سرخ  را برای خوش شانسی و موفقیت می پوشید و با آن کار می کنید، خود را آماده ستاره شدن کنید.

سنگ های شانس برای خانه

هنگامی که تورمالین سیاه را با کوارتز شفاف ترکیب می کنید، نه تنها یک محیط محافظت شده، بلکه یک انرژی شخصی با اعتماد به نفس بیشتر و قدرتمندتر به دست می آورید، انرژی ای که از فرکانس های سنگین و منفی پاک شده و آماده دستیابی به تمام اهداف شما است. محل قرار دادن آن: دکوراسیون چشم نوازی را در اتاق نشیمن شما ایجاد می کند، به خصوص در نزدیکی ورودی و مناطق پرتردد مانند راهروها. این قطعه همچنین برای فضاهای مدیتیشن و حتی جایی که اکثر کارهای خود را انجام می دهید، مانند دفتر خانه و میز کارتان، عالی است.

 

با کمک انرژی سنگ مالاکیت، فراوانی و موفقیت را به خانه خود جذب کنید. مالاکیت یک سنگ برتر برای شانس و پول است، و این فرشته کریستال مالاکیت خیره کننده انرژی مالاکیت، کریستالی از عشق، خوش شانسی و دگرگونی را با شکل فرشته ترکیب می کند که نمادی از یک قدرت آسمانی و بزرگتر از خود است. این ترکیب قدرتمند به شما کمک می کند تا شانس خود را در تمام جنبه های زندگی خود افزایش دهید، به ویژه در مسائل پول و عشق. افزودن این قطعه به انرژی خانه شما به هماهنگی انرژی آن با فراوانی و رفاه کمک می کند.

 

سنگ های شانس: سنگ های قدرتمند برای تغییر شانس شما

 

در واقع، سنگ مالاکیت از شما می خواهد که اصرار داشته باشید که از همه خوبی هایی که به شما می آید لذت ببرید! رنگ سبز پرطرفدار نمادی از رشد و شروع های جدید است، چه در مورد رشد شخصی، رشد مالی، عشق عاشقانه و رشد عشق به خود، رشد معنوی یا حتی رشد خانواده یا شروع شخصی. این یک راه قدرتمند برای حمایت از نیات فراوانی شما است. مالاکیت یکی از سنگ های مورد علاقه ما از بین کریستال های بسیار برای خوش شانسی و رفاه است، و اگرچه ما این فرشته مالاکیت را برای خانه دوست داریم، قرار دادن آن در کیف یا کوله پشتی خود در سفرهای کاری راهی آسان برای حمل کریستال برای شانس و اقبال است. موفقیت با شما در هر کجا که می روید

 

خلاصه

سنگ های شانس

 

ما در این مقاله در مورد سنگ های شانس صحبت کردیم و  10 تا از بهترین سنگ های شانس رو معرفی کردیم واستون. به طور کلی بهترین سنگ برای خوش شانسی اَونتورین است. آن را به شکل جواهرات بپوشید و آن را در خانه خود قرار دهید تا به یک آهنربای خوش شانسی تبدیل شوید.

سایر سنگ های مفید برای شانس که باید با آنها به عنوان ابزارهای قدرتمند برای جذب ثروت، شانس و فرصت های بی پایان کار کنید، سیترین، مالاکیت، سنگ خون، گارنت، تورمالین کوارتز، عقیق، رز کوارتز، عقیق کارنلین و جاسپر قرمز هستند. این سنگ ها به دلیل ارتعاش زیادشان (مخصوصاً وقتی با هم ترکیب شوند) به سنگ های شانس قدرتمندی تبدیل می شوند که ارتعاش خانه شما، بدنه انرژی شما، هر وسیله نقلیه ای که ممکن است آنها را در آن قرار دهید، افزایش می دهد و هدایایی بسیار متفکرانه و خاص هستن. چه هدیه ای بهتر از این که به عزیزانتان بدهید، آرزو کنید که نه تنها ایمن بمانند، بلکه سرشار از انرژی قوی از خوش شانسی، موفقیت، فراوانی و پیروزی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *