دنیای سنگ ها

6 سنگ برای اعتماد به نفس و توسعه فردی

6 سنگ برای اعتماد به نفس و توسعه فردی

 

6 سنگ برای اعتماد به نفس و توسعه فردی

6 سنگ برای اعتماد به نفس و توسعه فردی

 

اگر متوجه شدید که چاکرای دوم شما از کار افتاده است و احساس می کنید که اعتماد به نفس شما در تمام زمان ها پایین است، ما یک فرمول سنگی برای بالا بردن اعتماد به نفس، ارزش خود و توسعه فردی شما داریم. وقتی شناخت خوبی از خود به دست آورید، می توانید به پتانسیل کامل خود برسید و بهترین نسخه از خود باشید. در اینجا برخی از سنگ های مورد علاقه ما برای اعتماد به نفس آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تعادل خود را دوباره برقرار کنید – زیرا وقتی چاکرای دوم شما به نفع شما کار کند، می توانید جهان را اداره کنید!

 

  • 6 سنگ برای اعتماد به نفس و توسعه فردی

 

1- عقیق کارنلین/ Carnelian Agate

عقیق کارنلین

 

عقیق کارنلین برای پرورش خلاقیت شما سه چاکرای اول را فعال می کند. این یکی از سنگ های مورد علاقه ما برای اعتماد به نفس و بالا بردن ارزش خود است. علاوه بر این، سنگ شجاعت، سرزندگی و پشتکار در عمل است. برای تعادل چاکرای دوم و بهبود اعتماد به نفس بسیار مفید است. بسیاری از این سنگ برای مصاحبه یا شروع یک کار جدید استفاده می کنند تا همیشه در بهترین حالت توانایی و تسلط خودشان باشند. سنگ عقیق کارنلین بین تمرکز ذهنی و الهام خلاق شما هماهنگی ایجاد می کند و به شما امکان می دهد آزادانه و کارآمد کار کنید. وجود عقیق کارنلین نیز می تواند برای شما شانس و فرصت به ارمغان بیاورد.

 

2- رز کوارتز/Rose Quartz

رز کوارتز

 

رز کوارتز سنگ عشق بی قید و شرط. این سنگ ارتعاشات ملایم و تسکین دهنده ای از خود ساطع می کند که احساسات شما را تنظیم می کند و ماهیت احساسی شما را پس از اتفاقات طاقت فرسا باز می گرداند. با باز کردن چاکرای قلب شما روابط هماهنگ و طولانی مدت را جذب می کند. رز کوارتز دروازه ای را به قلب شما باز می کند و به شما امکان می دهد چشم اندازی از عشق و زیبایی باشید.

 

3- سان اِستون/ Sun Stone

سان اِستون

 

سان اِستون (سنگ خورشید) برکت،محافظت و قدرت شخصی را به ارمغان می آورد. این مظهر نور و شادی است که از خورشید به زمین پرتاب می شود. سان اِستون به شما قدرت می دهد و ویژگی های رهبری شما را پرورش می دهد. سان اِستون به عنوان یکی از سنگ‌های شفابخش زمین، واقعاً انرژی نور خورشید را منعکس می‌کند و فضای باز، گرما، وضوح ذهنی و برکت را به شما و دیگران نزدیک به قلبتان ارائه می‌کند. این سنگ زیبا و دل فریب شور و شوق شما را شعله ور می کند و به چاکرای دوم شما انرژی می بخشد تا اراده شما را تقویت کند و انگیزه شما را جوان کند.

 

4- چشم ببر / Tiger-Eye

چشم ببر

 

وقتی انرژی مثبت خواص درمانی چشم ببر را به کار می گیرید، احساس مرکزیت و زمین گیر شدن می کنید و به شما اعتماد به نفس و شجاعت می دهد تا به دنبال رویاهای خود بروید. اجازه ندهید هیچ چیز شما را متوقف کند، حتی ترس شما. این پیام معنای سنگ چشم ببر است. حتی زمانی که با ترس مواجه می‌شوید، ویژگی‌های چشم ببر به شما کمک می‌کند تا برای عبور از آن احساس قدرت و جسارت کنید. به جای اینکه از روی ترس عمل کنید، معنای چشم ببر حس شهامت شما را برای غلبه بر ترس و عمل از روی قدرت و قدرت ایجاد می کند.

 

5- لاجورد / Lapis-Lazuli

 

لاجورد

یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌های قیمتی روی زمین است، این سنگ آبی زیبا از آغاز زمان مورد علاقه خانواده سلطنتی مصر بوده است. آن که به عنوان “نگهبان خرد” شناخته می شود، درس های زندگی چند صد ساله و داستان های باستانی عظمت را به همراه دارد. لاجورد به هسته افکار درونی و وضعیت ذهنی ما می رسد. این به ما کمک می کند داستان هایی را که به ما گفته می شود از پیام هایی که به خودمان می گوییم جدا کنیم، بنابراین می توانیم روایت خود را کنترل کنیم. با این سنگ خودآگاهی  و حقیقت درونی خود را یکپارچه کنید و مشخص کنید که چه کسی هستید و چه می خواهید، ستگ لاجورد یادآور این است که ما صاحب انتخاب هایمان هستیم. انرژی قدرتمند و سلطنتی آن به شما کمک می کند تا به پادشاه یا ملکه درونی خود ضربه بزنید و به حاکم عالی سرنوشت خود تبدیل شوید.

 

6-عقیق سیاه/Black Agate

عقیق سیاه

عقیق سیاه سنگ تعادل و قدرت است. اعتقاد بر این است که برای پوشنده قدرت درونی، شجاعت و محافظت در برابر انرژی منفی به ارمغان می آورد. به عنوان نمادی از تعادل، به ما کمک می کند تا با ایجاد ثبات در زمان گذار یا استرس، تعادل را در زندگی خود پیدا کنیم. علاوه بر این، دارای فواید درمانی است که می تواند تسکین مستقیم جسمی، ذهنی و عاطفی را فراهم کند.

 

♦بهترین کریستال ها برای عشق به خود و اعتماد به نفس چیست؟

نمی‌دانید کدام کریستال برای اعتماد به نفس است، به خصوص کریستالی که با عشق بی‌پایان خود آغشته است؟ رز کوارتز بدون شک بهترین سنگ ممکنی است که می توانید برای تقویت عشق به خود و احساس اعتماد به نفس شخصی با آن کار کنید. این کمک می کند که قلب شما را با همان عشق افسارگسیخته ای که ممکن است نسبت به خواهر یا برادر، شریک زندگی، کودک یا حتی حیوان خانگی احساس کنید، آغشته کنید. این عشق بدون قید و شرط به خود و اعتماد به نفس است، به این معنی که شما مجبور نیستید کاری انجام دهید تا آن را به دست آورید و نمی توانید کاری انجام دهید تا آن را از دست بدهید. شما احساس اعتماد به نفس خواهید داشت و می توانید همانطور که هستید کاملاً و قدرتمندانه خود را دوست داشته باشید. وقتی این عشق بی قید و شرط و اعتماد به نفس را به عنوان یک پایه داشته باشید، می توانید قدرتمندانه به زندگی و اهداف خود نزدیک شوید!

 

♦ چگونه از سنگ های خود برای تقویت اعتماد به نفس استفاده کنیم؟

مدیتیشن با سنگ ها

هنگامی که سنگی را پیدا کردید که نیازهای شما را بیان می کند، راه های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد تا اعتماد به نفس، ارزش خود و توانمندسازی خود را افزایش دهید. در هر زمان ممکن است خود را در آستانه نابودی بیابید، اما بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که واقعا چقدر قوی هستید و چقدر توانایی دارید که در اهدافی که تعیین کرده اید موفق شوید. مطمئناً گزینه‌ها نامحدود هستند و ما شما را تشویق می‌کنیم تا راه‌هایی را بیابید که برای سبک زندگی شما مناسب‌تر است تا از سنگ هایتان استفاده کنید. با برقراری ارتباط با بهترین سنگ ها برای اعتماد به نفس، این فرصت را به خود می دهید تا بالاترین پتانسیل خود را بشناسید و قدرت و نشاط را برای رسیدن به آن فراهم کنید. در اینجا چند ایده ساده برای اینکه چگونه می‌توانید سنگ های خود را در روال روزمره خود بگنجانید، وجود دارد که به شما وضوح می‌دهد و هرگونه اعتماد به نفس، اطمینان به خود و توانمندسازی از دست رفته را که برای دنبال کردن رویاهایتان ضروری است، به شما ارائه می‌دهد!

دنیای سنگ های گلکسی آرت

  • سنگ های خود را دور گردن یا دور دست خود ببندید و اجازه دهید تا نزدیک قلب و نبض شما باشند. بگذارید سنگ شما یک طلسم شخصی باشد تا به شما یادآوری کند که شایسته هستید. در هر کاری که انجام می دهید از نظر کیهانی اطمینان داشته باشید.

 

  • صبح خود را با ارتباط با سنگ های خود برای اطمینان از طریق یک مراقبه ساده شروع کنید. یک فضای آرام پیدا کنید و به راحتی روی زمین بنشینید و خود را به زمین متصل کنید. سنگ های خود را در کف دست خود بگیرید یا آن را روی زمین در مقابل خود قرار دهید.

 

  • سنگ خود را روی میز اداری خود در محل کار یا در سراسر اتاق های خانه خود قرار دهید اینطوری با دیدن سنگ ها پر از انرژی مثبت می شوید.

 

  • سنگ های خود را برای اطمینان با خود در کیف یا جیب خود حمل کنید تا با انرژی آنها در طول روز ارتباط برقرار کنید. هر بار که سنگ خود را لمس می کنید، تصور کنید که برای شما شانس می آورد و روحیه و ارزش خود را بالا می برد.

 

در حالی که فراموش کردن همه چیزهایی که از سر گذرانده اید برای رسیدن به جایی که امروز هستید بسیار آسان است، مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که شجاعت را در درون خود پیدا کنید تا گذشته را پشت سر بگذارید و به آینده نگاه کنید. برای انجام این کار، شما باید همه چیزهایی را که در گذشته اشتباه بوده است کنار بگذارید و در عوض روی هر چیزی که درست پیش رفته است تمرکز کنید. اعتماد به نفس، احساس ارزشمندی و توانمندسازی دائمی شما در ارتقای موفقیت شما ضروری است. همیشه به یاد داشته باشید که به آنچه هستید وفادار بمانید و در مواجهه با چالش های جدید ثابت قدم باشید. ممکن است هنوز چند شکست در این راه وجود داشته باشد، اما تا زمانی که هوشیار باشید، هیچ چیز نمی تواند اعتماد درونی شما را کاهش دهد یا شما را از تعقیب اشتیاق باز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *