دنیای سنگ ها

سنگ های رنگین کمان

سنگ های رنگین کمان

 

سنگ های رنگین کمان

سنگ های رنگین کمان

مادر طبیعت نیز مانند همه ما روزهای خاکستری خود را دارد. وقتی این اتفاق می افتد، او گریه می کند. گاهی اشک‌هایش به آرامی سرازیر می‌شوند، اما وقتی گریه می‌کند، ما سلطنت او را در یک باران سیل آسا احساس می‌کنیم. ما همیشه می دانیم که چه زمانی روحیه مادر طبیعت دوباره بالا می رود زیرا لبخند او از طریق خورشید منعکس می شود که از پشت ابر به اوج می رسد. هنگامی که تاریکی از بین رفت و خورشید بار دیگر جهان را رنگ آمیزی کرد، سخت است که از زیبایی که ما را احاطه کرده است شگفت زده نشویم. شما آن قله رنگین کمان را از میان ابرها می بینید و آسمان را پر می کند و لبخند، امید و احساس بی نظیری از شادی را به ارمغان می آورد. با سنگ های رنگی، شما این توانایی را دارید که رنگین کمان خود را بسازید و از دنیای رنگارنگ ما به صورت روزانه قدردانی کنید. هر بار که به عنوان سنگ های رنگین کمان خود به پایین نگاه می کنید، همه آن احساسات دوباره ظاهر می شوند تا روزتان را با پای راست شروع کنید.

مادر طبیعت

 

ارتباط با سنگ های رنگین کمان

 

قرمز: با رنگ آتش و اکشن ارتباط برقرار کنید

سنگ های قرمز

سنگ‌های قیمتی قرمز دارای جریان‌های پرانرژی قوی هستند و نادر بودن آن‌ها آن‌ها را به سنگی عالی برای پذیرش فردیت خود تبدیل می‌کند. رنگ قرمز آتشین اغلب با قدرت، سرزندگی و گرما همراه است. از سنگ های قیمتی قرمز می توان برای به دست آوردن قدرت درونی و جوان سازی بدن و روح شما استفاده کرد. سنگ های قیمتی قرمز شهوت شما را برای زندگی الهام می بخشد و باید زمانی استفاده شوند که فرد آرزوی دستیابی به هدفی یا برآورده کردن خواسته قلبی خود را دارد. جاسپر قرمز، گارنت قرمز و موکاییت بهترین انتخاب‌های ما برای سنگ های شفابخش قرمز هستند. جاسپر قرمز یافتن هدف خود را در زندگی ترویج می کند. همچنین گفته می شود که از یک محیط متمرکز استفاده می کند که به شما امکان می دهد با حالت ذهنی روشن کار کنید. تصور می شود که گارنت قرمز زندگی جدیدی را در شما ایجاد می کند و جذابیت شما را برجسته می کند و به روابط عاشقانه شما منفعت می رساند. موکایت یک سنگ متعادل کننده است و برای تشویق نتایج مثبت از طریق توانایی های ارتباطی شما مفید است.

نارنجی: با رنگ خلاقیت و اشتیاق ارتباط برقرار کنید

سنگ های نارنجی

سنگ های نارنجی برای افزودن کمی ادویه به زندگی شما عالی هستند. رنگ درخشان احساسات شما را شعله ور می کند و خلاقیت را تحریک می کند. آن‌ها سنگ‌های بسیار خوبی هستند که می‌توانید زمانی که در حال گذراندن دوره‌ای از تغییر هستید، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، زیرا توانایی شما را برای حرکت با جریان افزایش می‌دهند. کلسیت نارنجی، کارنلیان و سان استون برخی از قوی ترین سنگ های قیمتی نارنجی برای شفابخشی و شجاعت خاجی هستند. کلسیت نارنجی انرژی مثبت را در سراسر بدن شما تخلیه می کند و احساس گرما می دهد و آن را به یک سنگ شفابخش حیاتی برای بدن شما تبدیل می کند. برای افزایش انرژی لذت بخش، کارنلین سنگی از شجاعت است که می تواند آخرین فشار اعتماد به نفس مورد نیاز برای انجام زندگی را به شما بدهد. سان استون حس خوش بینی را القا می کند و همچنین رفاه را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

زرد: با رنگ نور ارتباط برقرار کنید

سنگ های زرد

سنگ های قیمتی زرد قدرت خورشید را نگه می دارند و انگیزه و اراده را القا می کنند. این کریستال ها نمادی از نشاط جوانی شما برای زندگی هستند و نگرش شادی آور را به شما القا می کنند. آنها راهنمایی و وضوح ذهن را به ارمغان می آورند و شما را متمرکز و هدایت می کنند. ما سیترین، چشم ببر، جاسپر زرد و کریستال‌های گوگرد را به خاطر خواص نشاط‌بخش و قابلیت‌های شفابخش معنوی‌شان دوست داریم. سیترین از طریق انرژی باردار خود از خورشید، جهان را روشن می کند. این سنگ بزرگ تجلی است و زمانی که فرد رویاها و آرزوهای خود را آشکار می کند، می تواند بسیار بصیر باشد. همانطور که از نامش پیداست، چشم ببر سنگی درنده است که جسارت شما را بیرون می کشد و شما را به روح یک ببر متصل می کند. همچنین به عنوان مانعی در برابر انرژی منفی عمل می کند، بنابراین عاقلانه است که آن را در جیب خود حمل کنید تا اطمینان حاصل کنید که فقط توسط ارتعاشات مثبت احاطه شده اید، حتی در موقعیت های ترسناک. جاسپر زرد مانند هجوم آدرنالین در بدن شما عمل می کند. ارتعاشات زیاد ساطع شده از این سنگ، افکار افسرده را با حالتی شادتر و آفتابی تر جایگزین می کند. گوگرد سنگی قدرتمند برای در آغوش گرفتن درون شما و گذراندن دگردیسی است. عزت نفس شما را بالا می برد و قدرت معنوی شما را تقویت می کند.

سبز: با رنگ زمین ارتباط برقرار کنید

سنگ های سبز

سنگ های سبز نشان دهنده نوید یک زندگی پربار پر از صلح و آرامش است. علاوه بر خواص هماهنگ و متعادل کننده این کریستال ها، رنگ سبز نیز با ثروت و رفاه همراه است و آنها را برای ارتقای تلاش های آینده شما مفید می کند. یشم سبز، آونتورین، مالاکیت، زمرد و کریزوپراس برخی از سنگ های قیمتی سبز مورد علاقه ما برای بهبود زندگی ما هستند. یشم سبز یک سنگ تقویت کننده عقل است که شانس شما را افزایش می دهد و از شما در برابر آسیب محافظت می کند. گفته می شود از میان تمام سنگ های قیمتی سبز رنگ، اونتورین خوش شانس ترین است و آن را به سنگ فرصت، به ویژه در قلمرو ثروت تبدیل کرده است.

مالاکیت یک کریستال تسکین دهنده برای چاکرای قلب است و به درمان عاطفی کمک می کند. اعتقاد بر این است که زمرد با الهه زهره، که مظهر شفقت و عشق بی قید و شرط است، هماهنگ است. این سنگ احساس حسادت یا حسادت را تسکین می دهد و به فرد اجازه می دهد تا با خود امن تر شود. کریزوپراس به محیط مثبت می افزاید و بهزیستی عاطفی و رشد شما را تقویت می کند.

صورتی: با رنگ عشق ارتباط برقرار کنید

سنگ های صورتی

از سنگ های صورتی می توان برای تسکین روح استفاده کرد. صورتی رنگ عشق است و نماد لطافت و مراقبت است. این سنگ ها آرامش و انرژی را به محیط می آورند. رز کوارتز، تورمالین صورتی، رودونیت، اوپال صورتی و رودوکروزیت برخی از سنگ های قیمتی صورتی مورد علاقه ما هستند که عشق فراوانی را ارائه می دهند. رز کوارتز شما را به چاکرای قلبتان متصل می کند و آن را یکی از قوی ترین کریستال ها برای باز کردن قلب شما به سوی عشق می کند. تورمالین صورتی شادی می آورد و تعادل عاطفی را فراهم می کند. اتصال به رودونیت به فرد این امکان را می دهد که به سمت دلسوز خود ضربه بزند و توانایی شما برای بخشش را تقویت کند. عقیق صورتی یک کریستال آرام بخش است که به خود ترمیمی قلب کمک می کند، به خصوص در زمان از دست دادن. اعتقاد بر این است که رودوکروزیت، سنگی از شور و اشتیاق، با افزایش عشقی که به خود دارید، اعتماد به نفس را القا می کند و عزت نفس شما را بالا می برد و آن را به یک سنگ شفابخش عاطفی نیز تبدیل می کند.

آبی: با رنگ اقیانوس ارتباط برقرار کنید

سنگ های آبی

سنگ های قیمتی آبی سنگ های ایده آل برای بیداری معنوی و آرامش هستند. رنگ‌های مختلف آبی دارای خواص فوق‌العاده آرام‌بخش هستند که آن‌ها را برای تسکین استرس و اضطراب عالی می‌کند. مانند جزر و مد اقیانوس در حال تغییر، سنگ های قیمتی آبی را می توان برای بازگرداندن جریان انرژی در مواقعی که احساس انسداد می کنید استفاده کرد. همانطور که سنگ‌هایی مانند آکوامارین، سودالیت، لاجورد و فیروزه در سایه‌های آبی متفاوت هستند، خواص متفاوتی نیز نسبت به یکدیگر دارند. آکوامارین یک سنگ انرژی زا است که استرس، نگرانی و اضطراب را از بین می برد. پرتوهای آبی ارتعاشی سودالیت ترس ها را از بین می برد و ابراز وجود را تشویق می کند. اعتقاد بر این است که لاجورد که اغلب در فرهنگ مصر باستان استفاده می شد، شهود شما را تقویت می کند و حس وضوح را برای شما به ارمغان می آورد و آن را برای مدیتیشن مفید می کند. فیروزه به عنوان یک شفا دهنده ماهر عمل می کند. این سنگ خالدار به شما امکان می دهد زیبایی را در همه چیز روی زمین ببینید و روابط سالم را ترویج می کند.

بنفش: با رنگ رشد معنوی ارتباط برقرار کنید

سنگ های بنفش

مانند انرژی آرام بخش عصر، سنگ های قیمتی بنفش برای تمرین های مدیتیشن عالی هستند. آنها ابزاری برای جستجوی تحقق معنوی هستند زیرا به دلیل ویژگی های آرامش بخش خود به مردم آرامش خاطر می دهند. سنگ های بنفش مورد علاقه ما برای مدیتیشن آمتیست، فلوریت و لپیدولیت یاسی است. با تاریخی که ریشه در فرهنگ های باستانی دارد، آمتیست یکی از جذاب ترین سنگ ها برای راهنمایی معنوی است. این نور معنوی را حتی در مواقع عدم اطمینان به دنیای شما می آورد. گفته می شود فلوریت یک سنگ ابعادی است که انرژی رنگین کمان را در خود نگه می دارد. انرژی متعادل کننده ای دارد و فرد را به زندگی در لحظه تشویق می کند. لیلاک لپیدولیت توانایی فرد را برای اعتماد و پذیرفتن بیشتر تقویت می کند. وجود طبیعی لیتیوم در این سنگ آن را برای ایجاد احساس آرامش بیشتر و افزایش سطح تمرکز ایده آل می کند.

سنگ های رنگین کمان

 

بنابراین دفعه بعد که مادر طبیعت اشک می ریزد و دنیا کمی تاریک می شود، مطمئن شوید که رنگ های مختلف رنگین کمان را با اتصال به کریستال ها و سنگ های قیمتی رنگین کمان خود جشن بگیرید. اتصال به این سنگ های رنگارنگ رنگین کمان، انرژی تابشی باران یا درخشش را به ما القا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *