دنیای سنگ ها

سنگ های عشق : 10 سنگ برای عشق به خود،تجلی و جذب عشق

سنگ های عشق

سنگ های عشق: 10 سنگ برای عشق به خود،تجلی و جذب عشق

سنگ های عشق

 

عشق قوی ترین نیروی جهان است. این منبع زندگی جادویی است، به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای بقای ما حیاتی است و برای معنا و هدف ما در جهان اساسی است. این به ما انگیزه و الهام می دهد تا بهترین نسخه از خود باشیم و تنها نیروی جهانی است که واقعاً همه ما را به هم متصل می کند. از زمان های قدیم تا امروز، هیچ دو داستان عاشقانه کاملاً یکسان نیستند. برای خوش شانس حضورش فراوان و استوار است. برای دیگران، ممکن است گریزان، دردناک و حتی یک مبارزه باشد. مسیر عشق هرگز یک خط مستقیم نیست، بلکه تقریباً همیشه با پیچ و خم، فراز و نشیب مشخص می شود. همه ما عاشق یک داستان عاشقانه عالی هالیوودی هستیم، نه!

 

سنگ های عشق

 

برخی از جاده ها کوتاه هستند در حالی که برخی دیگر مادام العمر هستند. برای هر فردی، عشق به روش‌های مختلفی تجلی می‌یابد – عشق عاشقانه، عشق معنوی، عشق والدین و فرزند، عشق به انسانیت، عشق به خانواده و دوستانمان، حتی اشتیاق به کاری که انجام می‌دهی و چگونه زندگی می‌کنی. با این حال، مهم ترین عشق از همه، عشق به خود است: پذیرش بی قید و شرط شما، هر چیزی که شما را می سازد، و تشخیص این که همه ما همانگونه که هستیم شایسته عشق ورزیدن هستیم.

 

عشق به خود

اگرچه رابطه ای که با خودمان داریم می تواند پیچیده باشد، اما نقطه شروع همه چیزهایی است که در ادامه می آید. عشق به خود پایه‌ای است که همه روابط ما با دیگران بر روی آن بنا می‌شود، یک درک سیصد و شصت درجه که چگونه خود را دوست داری نشان می‌دهد که چگونه دیگران را دوست می‌داری، و به نوبه خود، چگونه دیگران تو را دوست دارند. بنابراین، میله را بالا بگذارید و اعتماد کنید که در نهایت همه راه ها به عشق منتهی می شود.

 

از این سنگ ها برای غرق شدن در درخشش عشق استفاده کنید

سنگ های عشق

 

به عنوان بخشی از یک تمرین روزانه خودمراقبتی، پوست خود را تمیز و نوازش می‌کنید، ورزش می‌کنید و بدن خود را تغذیه می‌کنید، ذهن خود را تحریک می‌کنید و به چالش می‌کشید، اما فراموش نکنید که از مهمترین بخش خود یعنی قلب خود مراقبت کنید. این سنگ های عشق به ما کمک می‌کنند تا به زیبایی که از قبل در درون ما وجود دارد دسترسی پیدا کنیم. گاهی اوقات سنگ ها با نرم ترین انرژی می توانند قدرتمندترین نتایج را بزرگی به همراه داشته باشند.

 

سنگ های عشق

 

با سنگ‌های عشق ارتباط برقرار کنید،درک و پذیرش عمیق‌تری از خود به دست آورید تا بتوانید واقعی‌ترین و خالص‌ترین نسخه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بدانید که آسیب پذیر نبودن نیاز به قدرت دارد. برای پیشرفت نیاز به صبر دارید گاهی اوقات، لازم است برای کشف علایقتان به خود اجازه و شجاعت بازی بدهید.

بیش از همه، ایمان و صداقت لازم است تا به سرنوشت خود برسید. مختصات از قبل در درون ما برنامه ریزی شده اند، ما فقط به چند ابزار برای راهنمایی نیاز داریم. در اینجا به معرفی بهترین سنگ های عشق که به ما کمک می کند تا در مسیر حرکت کنیم و به تمام عشقی که در درون خود داریم دسترسی پیدا کنیم می پردازیم.

پس همراه گلکسی آرت باشید.

 

سنگ های جذب عشق

 

رز کوارتز به عنوان آهنربای عشق

 

  • رز کوارتز ،آهنربای عشق

 

یکی از قوی ترین سنگ های عشق، رز کوارتز است زیرا قلب شما را برای عشق باز می کند. اگر می‌پرسید کدام سنگ ها بیشتر عشق را جذب می‌کنند، باید با رز کوارتز شروع کنید! رز کوارتز را در کنار تخت خود و همچنین در کیف، جیب  خود نگه دارید. هر شب قبل از خواب، رز کوارتز را روی قلب خود قرار دهید. رز کوارتز یکی از بهترین سنگ ها برای تجلی عشق است، زیرا شما را با ارتعاشات عشق به شدت پر می کند. آنقدر که نمی‌توانی آن را مانند آهنربا به بیرون تابش کنی! عشق رز کوارتز نوعی عشق نشاط‌بخش است زیرا با شما آغاز می‌شود و مشروط به احساسات، وضعیت رابطه یا هر چیز دیگری نیست.

 

  • سنگ رودونیت برای رها کردن

 

سنگ رودونیت

خواص سنگ رودونیت به پاک کردن هر انرژی منفی که دیگر به ما کمک نمی کند کمک می کند. این به ما کمک می کند تا از هر آشفتگی یا دردی رها شویم تا بتوانیم به جایی برای بخشش برسیم و از هر چیزی که ما را عقب می اندازد حرکت کنیم. با این سنگ کار کنید تا خود را از قید و بندهای عاطفی رها کنید که شما را از دستیابی به عشقی که می‌خواهید و شایسته آن است باز می‌دارد. نشانه‌های صورتی و سیاه این جواهر در کنار هم کار می‌کنند تا ما را از منفی‌گرایی یا آسیب‌های روحی رها کنند و بخشش و رضایت را فعال کنند و راه را برای عشق باز کنند تا فضایی را که تاریکی پشت سر گذاشته است پر کند. این سنگ همچنین می‌تواند چاکرای شبکه خورشیدی را فعال کند، شفقت و همدلی را برای دیگران به ارمغان می‌آورد و اطمینان می‌دهد که تمام اعمال شما با انگیزه عشق است.

 

  • مالاکیت برای رسیدن به عشق

 

سنگ های عشق

 

مالاکیت که قدمت آن به مصریان باستان در اوایل 3000 سال قبل از میلاد برمی گردد، سنگ قیمتی دگرگونی است که برای پاکسازی و پاکسازی همه چاکراها کار می کند. از این سنگ برای کمک به ارتباط و درک خود، ایجاد تصویر مثبت از خود و عمیق‌تر کردن باورها و احساسات خود و رابطه درونی خود با عشق استفاده کنید. از قضا، قرار دادن خود در اولویت، جایی برای دیگران در قلب شما ایجاد می کند. عشقی که به خود نشان می‌دهید در میان شما نفوذ می‌کند، به‌طوری‌که وقتی با کسی که هستید به آرامش رسیدید، می‌توانید بهترین‌های خود را در تمام روابط خود به اشتراک بگذارید.

مالاکیت یکی از سنگ های مورد علاقه برای عشق به خود و اعتماد به نفس است، زیرا شما وقتی وارد روابط عاشقانه با دیگران از مکانی امن با خودتان برخورد می کنید، نه جایی که احساس می کنید به هیچ وجه ناقص هستید یا کمبود دارید.

 

  • سنگ شانس برای رسیدن به عشق

وقتی نوبت به جذب عشق می رسد، ممکن است به کمی شانس نیاز داشته باشید. در این صورت، به اَونتورین می رسید، سنگ شانس و موفقیت که اتفاقاً یک سنگ چاکرای قلب قدرتمند نیز هست. این سنگ را در طول روز به عنوان “سنگ شانس” خود برای عشق نزدیک خود نگه دارید.

 

اَونتورین به عنوان سنگ شانس شناخته می شود

 

جذب عشق (در حالی که از سنگ های عشق خود استفاده می کنید) با جملات تاکیدی، مانند زندگی من پر از عشق است، تمرین کنید. من عشق را به زندگی خود جذب می کنم. من آهنربای عشق هستم. جمله تاکیدی خود را شش بار تکرار کنید، زیرا شش عددی است که نشان دهنده عشق است. پیروی از این تمرین ساده هر روز در حالی که سنگ های عشق را در دست دارید، به جذب یک عشق جدید به زندگی شما کمک می کند و همچنین شما را به آهنربایی برای عشق تبدیل می کند.

 

سنگ های عشق به خود

 

سنگ های عشق به خود


برخی از سنگ های عشق به خود به ما می آموزند که وقتی بدون قید و شرط خود را بشناسیم و دوست داشته باشیم، می توانیم بهترین خودمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم. سنگ هایی برای عشق به خود و شفابخشی ، همچنین هدایایی عالی برای آن دسته از عزیزان زندگی‌تان می‌سازد که می‌توانند از کمی تقویت و تشویق برای بازگشت به آنجا استفاده کنند.

 

  • جاسپر اقیانوسی :

برای اینکه خود را در اولویت قرار دهید از سنگ جاسپر اقیانوسی استفاده کنید. انرژی آرام بخش و تسکین دهنده این سنگ به شما یادآوری می کند که زمانی را در روز برای خود اختصاص دهید، زیرا نیازهای شما در اولویت هستند.

 

  • رودوکروزیت :

رودوکروزیت سنگ ارزش خود است. این به ما امکان می‌دهد صادقانه خود را ارزیابی کنیم و به عمیق‌ترین احساسات خودمان بپردازیم. احساسات واقعی ما در مورد عشق چیست؟ تجربیات ما چگونه به ما شکل داده است؟ چه احساسی نسبت به خود داریم؟ آیا باور داریم که قادر به عشق ورزیدن و شایسته عشق هستیم؟ به عنوان یکی از قوی ترین سنگ های قیمتی برای شفای عاطفی، خواص رودوکروزیت عشق را به سمت خود هدایت می کند. رنگ‌های صورتی ملایم آن به ما کمک می‌کند تا زخم‌های قدیمی را که ممکن است انسدادهای انرژی ایجاد می‌کنند، رها کنیم و بهبودی پیدا کنیم تا بتوانیم التیام پیدا کنیم، تعادل را دوباره به دست آوریم و حتی با جنبه‌های شادی‌بخش و بازیگوش خود ارتباط برقرار کنیم. رودوکروزیت به ما شهامت پیروی از قلبمان و رسیدن به رویاهایمان را می دهد.

 

  • رز کوارتز :

 

رز کوارتز

 

رز کوارتز سنگ عشق بی قید و شرط به خود است. رنگ صورتی زیبای آن فقط شبیه عشق به نظر می رسد! این سنگ انرژی نرم و ملایمی از خود می‌فرستد که به اندازه یک آغوش گرم محبت‌آمیز و محبت‌آمیز است. این به ما امکان می دهد به واقعی ترین حس خودمان دسترسی پیدا کنیم و با خالص ترین ذات خود ارتباط برقرار کنیم. در نرمی خود قدرتمند است و به ما کمک می کند تا با قدرت فرکانس عشق هماهنگ شویم. این معنای رز کوارتز پذیرش کامل خود و امنیت و راحتی ناشی از دانستن اینکه شما دقیقاً همانطور که هستید کامل هستید را به ارمغان می آورد.

 

  • مون اِستون :

مون اِستون

 

مون اِستون سنگ سرنوشت است. این با انرژی ماه و زنانه الهی که در همه ما، چه مرد و چه زن، وجود دارد، هماهنگ است. این سنگ یک جادوی خالص است، با ویژگی هایی که به ما امکان می دهد با بالاترین حس خود ارتباط برقرار کنیم. ترکیب زیبای سفید و آبی آن کیفیتی آسمانی و رنگین کمانی به خود می گیرد که به ما الهام می دهد تا زیبایی درونی خود را در آغوش بگیریم. مون اِستون به ما این امکان را می دهد که با عمیق ترین مرکز قلب خود ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم چگونگی رشد، چگونگی تکامل و عشق خود را کشف کنیم. هنگامی که رز کوارتز و مون اِستون با هم استفاده می شوند، این دو سنگ پویا می تواند به ما کمک کند تا به عمیق ترین سطوح عشق بدون قید و شرط، بدون قید و شرط  دست یابیم. خواص جادویی و انرژی نرم آنها کیفیتی شفابخش و پرورش دهنده را ارائه می دهد که ما را تشویق می کند تا به بالاترین و بهترین نسخه خودمان برسیم.

 

مالاکیت و رز کوارتز با هم 2 تا از بهترین و قدرتمندترین سنگ مطلق برای عشق و اعتماد به نفس هستند، زیرا آنها تقریباً رویکردی کل نگر به عشق به خود نشان می دهند: هم جنبه مهربان، پرورش دهنده و مهربان خواهرانه و هم جنبه فعال تر و «عشق سخت» . هر دو سنگ از شما می خواهند که ببینید واقعا چقدر عالی و دوست داشتنی هستید و به شما کمک می کنند از دو منظر مختلف به عشق به خود نزدیک شوید. این سنگ‌های عشق به خود پس از جدایی ویرانگر که ممکن است شما را منحرف کند یا نسبت به خودتان مطمئن نیستید، ضروری است.

 

سنگ هایی برای اشتیاق عشق

سنگ های عشق

 

این سنگ های عشق به ما این امکان را می دهد که به احساسات خود اهمیت بدیم و احساسات خود را کنترل کنیم.

 

  • گارنت برای افروختن آتش درون:

 

سنگ گارنت

 

گارنت سنگ شور است. با رنگ شرابی غنی و عمیق، ارتعاش پر انرژی را آزاد می کند که خون را به جریان می اندازد و آتش درون را شعله ور می کند. ریشه آن به تمدن های روم و یونان باستان برمی گردد، زمانی که از آن به عنوان نشانه ای از قدرت، حقیقت، ایمان و عشق استفاده می شد. امروزه، معنای گارنت هنوز منبع قدرتمندی از اعتماد و امنیت است که ارتباطات و بیان آزادانه بین شرکا را افزایش می‌دهد و منجر به ارتباط عمیق‌تر و معنادارتر می‌شود.

 

  • سان اِستون برای داشتن حس نفسانی شما:

 

سنگ های نارنجی

 

خواص درمانی سان اِستون حس عشق را القا می کند. آنقدر خودتان را دوست داشته باشید که بتوانید آنچه را که برای شما لذت می‌آورد کشف کنید. مشخص کنید چه چیزی به شما احساس زیبا، زنده و پرشور می دهد. و سپس: صاحب آن شوید! خودت باش! به کسی که هستی افتخار کن، در پوست خود راحت باش، در مورد آنچه نیاز داری صادق باش، آنقدر شجاع باش که آسیب نا پذیر باشی. به اشتراک گذاشتن این ناب ترین نسخه از خودتان با شریک زندگیتان، نوعی ارتباط را ایجاد می کند که واقعاً صمیمیت را در یک رابطه، در سطح فیزیکی و همچنین احساسی، تعریف می کند.

از این سنگ های عشق استفاده کنید، میتونین بصورت دستبند یا گردنبند همیشه همراه خودتون داشته باشین یا آنها را در اتاق خواب خود قرار دهید یا آنها را در طول روز با خود حمل کنید تا اشتیاق عشق و احساسات خود را تقویت کنید.

 

سنگ هایی برای قلب های شکسته

 

سنگ هایی برای قلب های شکسته

 

هنگامی که در حال درمان یک قلب شکسته هستید، سنگ ها می توانند ابزار قدرتمندی باشند تا به شما کمک کنند تا هر گونه غم، درد یا سنگینی را از بین ببرید تا بتوانید قلب خود را ترمیم و التیام بخشید.

 

  • کریزوکولا :

خواص سنگ کریزوکولا به ویژه در زمان های تغییر و انتقال مانند جدایی مفید است، زیرا به آرام کردن احساسات شما کمک می کند تا بتوانید شروع به بهبود کنید. سنگ کریزوکولا همچنین به افزایش ظرفیت عشق ورزیدن شما کمک می کند.

 

سنگ آبسیدین لکه برفی

 

آبسیدین برای ترمیم قلب شکسته استفاده می شود و می تواند قلب شما را پس از از دست دادن یک رابطه پر کند. بگذارید این سنگ یادآوری باشد تا به انرژی‌های درخشان‌تر و شادی‌بخش‌تر در درونتان مراجعه کنید تا بتوانید هر سنگینی را در قلبتان به فراموشی بسپارید.

برای بهبود قلب، سنگ دلخواه را به مدت هفت دقیقه روی قلب خود قرار دهید، زیرا هفت عددی است که نشان دهنده شفا است.

 

سنگ های عشق و ازدواج

 

سنگ های عشق

 

فکر می‌کنید سنگ های عشق فقط برای کسانی است که مجرد هستن و به سنگ ها برای جذب همزاد نیاز دارند یا به دنبال شروع یک رابطه جدید هستند؟ دوباره فکر کن! سنگ های عشق برای عشق و ازدواج یک جزء ضروری برای زنده نگه داشتن، رشد رابطه و تقویت پیوند هستند.

سنگ آمیتیست به ایجاد آرامش و صلح کمک می کند و آن را به سنگی فوق العاده برای داشتن در اتاق خواب مشترک با همسرتان تبدیل می کند. خواص درمانی آمتیست سال ها در فنگ شویی  برای کمک به روابط طولانی مدت استفاده شده است. نگه داشتن سنگ آمتیست در خانه اجازه می دهد تا انرژی ارتعاشی بالا به روابط شما منتقل شود. فنگ شویی اتاق خواب می تواند بر انرژی یک رابطه تأثیر بگذارد و یکی از مهم ترین اتاق های فنگ شویی برای ازدواج و روابط است. فرمول قدیمی قرن ها زیر به طور سنتی برای وفادار نگه داشتن شوهر به همسرش استفاده می شد.

به طور سنتی، شوهر یا مرد باید به سمت چپ بخوابد و زن یا همسر باید به سمت راست بخوابد.

قرار دادن سنگ آمیتیست زیر سمت راست تخت جایی که می‌خوابید، انرژی مادرسالاری مادر و همسر خانواده را تقویت می‌کند. یکی دیگر از فنگ شویی های ساده اتاق خواب، آویزان کردن عکس هایی است که نشان می دهد چه چیزی را می خواهید وارد رابطه خود کنید، مانند عکسی از شما و شریک زندگی تان در تاریخ مورد علاقه تان یا نشان دادن نشانه هایی از محبت. از استفاده از تخته پا پرهیز کنید، زیرا می تواند شما و همسرتان را از حرکت در مسیری که رابطه باید پیش برود، باز دارد. برای نشان دادن برابری در رابطه، از میزهای همسان استفاده کنید. رنگ‌های گرم‌کننده بیشتری را در اتاق خود بگنجانید، مانند مایل به قرمز، شرابی و صورتی برای فعال کردن آتش و اشتیاق در یک رابطه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *