دنیای سنگ ها

سنگ لاجورد

سنگ لاجورد

سنگ لاجورد/ سنگ خرد و شهود

سنگ لاجورد

2 دلیل که شما به سنگ لاجورد نیاز دارید…

آیا تا به حال دچار مشکل در تجزیه و تحلیل شده اید که کلی انتخاب داشته باشید و که نتونین تصمیم درست بگیرین؟

آیا برای شما آسان تر است که تصمیم گیری را در زندگی خود به شخص دیگری بسپارید؟

اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت دادید، به کریستال و جواهرات لاجورد نیاز دارید.

آشنایی با خواص درمانی سنگ لاجورد

سنگی از خرد، شهود و حقیقت، لاجورد به عنوان یک کریستال قدرتمند برای هر کسی که به دنبال عمیق تر کردن ارتباط خود با خود است، شناخته می شود و این گوهر آبی رنگ به دلیل باز کردن چاکرای چشم سوم، مرکز شهود و خرد درونی شناخته شده است. با تقویت توانایی شما برای چرخش به درون و کشف حقیقت خود، سنگ لاجورد می تواند از هر کسی که آماده است قدم به قدرت و خود واقعی خود بگذارد حمایت کند.

تاریخ و فرهنگ

سنگ لاجورد تاریخچه ای به اندازه رنگ آبی خود دارد. رنگ آن به قدری منحصر به فرد است که در واقع به دلیل ظاهر آن نامگذاری شده است، زیرا لاجورد لازولی به معنای “سنگ آبی” ترجمه می شود. این سنگ پیوندهای بی پایانی با فرهنگ های مختلف در زمان و مکان دارد، از تمدن های چین و یونان باستان گرفته تا فرهنگ های ایرانی و غیره.

در دوره رنسانس، سنگ لاجورد اغلب آسیاب می شد و برای ایجاد رنگ آبی استفاده می شد. این سنگ به صورت پودری نیز در سایه چشم آبی در مصر باستان استفاده می شد که معروف ترین آن توسط کلئوپاترا بود. سنگ لاجورد همچنین برای تزیین مکان های تدفین برای افراد سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت و گفته می شد که تابوت پادشاه توت با سنگ های لاجورد تزئین شده است. اعتقاد بر این بود که معنای لاجورد علاوه بر شباهت به سایه آبی که او می پوشید، به هدایت روح به زندگی پس از مرگ کمک می کند.

 

از جایی که اعتماد به نفس و هوشیاری داشته باشید، می توانید با خیال راحت تری مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید. حالا که کنترل را در دست دارید، چه کاری متفاوت انجام می دهید؟ دفعه بعد که با انتخاب یا تصمیمی روبرو شدید، اجازه دهید سنگ لاجورد به شما قدرت دهد تا در مسیری که برای شما مناسب است پیش بروید.

این سنگ به ویژه برای کسانی که به دنبال تغییر بزرگی در زندگی خود هستند، مانند تغییر شغل یا شغل یا جابجایی، قدرتمند است. اگر مطمئن نیستید که بهترین حرکت برای شما چیست، یا اگر اجازه داده اید نظرات دیگران شما را در مسیر خاصی هدایت کند، معنای سنگ لاجورد به شما یادآوری می کند که برای خودتان زندگی کنید. شما می دانید چه چیزی برای شما بهترین است و آماده هستید تا رهبر خود در زندگی باشید.

در زندگی خود رهبری کنید

مالکیت و رهبری ممکن است نقش مهمی در یک محیط حرفه ای ایفا کنند، اما تاثیر زیادی بر زندگی شخصی شما نیز دارند. اگر غالباً یکی از افرادی بوده اید که در زندگی خود به دیگران قدرت تصمیم گیری می دهید، سنگ لاجورد می تواند به شما کمک کند تا قدرت خود را بازیابید و به صندلی راننده بروید.

معنی سنگ لاجورد با ادغام طلایی پیریت به انرژی خورشیدی مرتبط است که به تعادل چاکرای شبکه خورشیدی و چاکرای چشم سوم کمک می کند. وقتی این دو مرکز انرژی با هم هماهنگ باشند، خواسته های شخصی شما را با اراده الهی ادغام می کند. ادغام معنی و کاربردهای لاجورد در زندگی روزمره شما را قادر می سازد تا نور خود را با اطمینان و اصالت به جهان بتابانید.

جواهر سازی


ملکه هایی مانند کلئوپاترا، کشیشان و فراعنه مانند پادشاه توتانخامن برای همیشه به رنگ آبی زیبای سنگ لاجورد در جواهرات روی آورده اند، درک دلیل آن سخت نیست. این سنگ علاوه بر خاصیت شفابخشی، نمایشگر است، اما زمانی که در اطراف گردن، مچ دست یا روی انگشت قرار می‌گیرد، بسیار باشکوه به نظر می‌رسد. این سنگ به زیبایی با طلا تکمیل شده است که به منعکس کردن لکه‌های پیریت که بین سایه‌های آبی قرار گرفته‌اند کمک می‌کند.

جواهرات یکی از بهترین راه ها برای پوشیدن سنگ لاجورد و در واقع هر سنگ شفابخش است. داشتن تماس مستقیم با پوست به این معنی است که بدن شما می تواند تمام آن ارتعاشات بالا را جذب کند. هنگامی که دستبند لاجورد را می پوشید – این جواهر این فرصت را دارد که جرقه های قدرت خود را مستقیماً به جایی که در بدن، ذهن و روح مورد نیاز است ارسال کند.

سنگ های قیمتی دیگری که قدرت شهودی سنگ لاجورد را تکمیل می کنند عبارتند از لابرادوریت با حالات عرفانی همسان، هاولیت با قدرت های ویژه هماهنگ سازی و سودالیت با توانایی خود در ایجاد تعادل عاطفی و آرام کردن روح از حملات پانیک. در واقع، هر سنگ نیمه قیمتی که در سایه های اولترامارین و آغشته به جریان شفابخش کلسیت سفید باشد، یک مسابقه باشکوه در افزایش قدرت سنگ لاجورد خواهد بود.

دستبند های دستساز با سنگ لاجورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *